2015. 08. 10.

Kérdezz-felelek#2 - Lea

1. Mikor határoztad el, hogy erről fogsz írni? És mi ihletett benne?
A blogom megnyitása előtt két héttel pattant ki a buksimból, hogy írásra adom a fejemet. Nagyon régóta hatalmas szenvedélyem az olvasás, de én magamban sosem éreztem azt a pluszt, amitől jó író válhatna belőlem. Igazából egyik napról a másikra határoztam el magamat. Gyorsan meg is valósítottam, mielőtt visszatáncolhattam volna. Cristiano Ronaldo 2003 óta az egyik kedvenc focistám, így jött az ötlet, hogy róla kellene megírnom életem első fanfic-ét.

2. A családod tudja, hogy a gyermekük egy igazi kis írópalánta? Hogy viszonyulnak ehhez?
Nem tudnak róla. Azt tudják, hogy imádok olvasni, és addig szinte le sem teszem a könyvet, amíg nem végzem ki az utolsó soráig. Úgy viselkedek, mintha a könyv becsukása után, elfutnának belőle a szereplők, vagy megváltozna a történet szála. Szóval csak az olvasás iránti szeretetemet tudják, de amint végzek a történettel, szerintem meg fogom nekik mutatni.

3. Ha történetedben bárkinek a szerepébe belebújhatnál, ki lenne az? Miért?
A történetem még nagyon az elején jár, májusban kezdtem, így sok szereplő lényeges tulajdonsága még nem rajzolódott ki, de jelenleg a főhősnő, Lea szerepe lenne számomra kedvező. Azért őt választanám, mert kitartó. Hatalmas csalódáson van túl, mégis erős tudott maradni. Jelenleg kissé melankolikus személyiség, de hiszi, hogy újra a régi Lea lehet. Szereti a gyerekeket, segítőkész, kedves lány.

4. Gyakran jelentkezel versenyekre? Ha igen, általában milyen helyezéseket érsz el?
A Te versenyed életem negyedik jelentkezése. Helyezést sajnos nem tudok írni, mert sehol sem történt még kiértékelés. Félek is jelentkezni ezekre a versenyekre, mert úgy vélem, kezdőknek nem igazán akad esélyük, ezért is tölt el boldogsággal, hogy nálad elértem egy harmadik helyet. Ez fantasztikus visszajelzés számomra, hiszen azt jelzi: Van értelme az írásomnak.

5. Melyik idézet írja le legjobban a történeted?
Ijesztő törődni a másikkal, mert mindketten tudjátok, milyen egy szempillantás alatt elveszíteni valakit. Viszont nem hagyhatjátok, hogy a félelem irányítsa az életeteket. (...) Ne éljetek úgy, hogy a múltatok mögé bújtok! Éljetek a pillanatnak! Ha találsz valakit, akivel örökké együtt szeretnél maradni, ne engedd el! Akár egy nap, egy év vagy ötven év lesz az az örökké (...). Ne hagyd, hogy a veszteségtől való félelem megakadályozza, hogy szeresd! /Nicole Williams/

6. Melyik zene illik legjobban a történetedhez?
Christina Perri-A Thousand Years

7. A bloggerek közül kikkel vagy igazán jóban? Eléggé támogatnak téged?
Vannak páran, akikkel levelezek, segítik a blogger életemet, de mivel még csak pár hónapja csöppentem ebbe a világba, „barátságokról” nem tudok említést tenni.

8. Szerinted mi a jó történet titka?
Mindenképpen az író készsége, lenyűgöző szókészlete, ami nagyban hozzájárul a sikerhez. Ezen felül az egyediség és kevésbé kiszámíthatóság is nagyon fontos tényező. Legalábbis számomra.

9. Gondolkodtál már azon, hogy kiadasd ezt a művet a későbbiekben?
Nem, nem. Vagyis gondolkodtam azon, hogy soha nem adatnám ki. Nagyon gyerekcipőben jár még az írói vénám. Első történet révén, bőven van még hova fejlődnöm. Talán majd egyszer, mikor úgy érzem, vagyok olyan szinten, hogy kiadassam – Az biztos, hogy annak már „saját történetnek kell lennie”, tehát nem fanfic kategóriának. 

10. Mi ihletett a bloggernevedben? Mihez fűzhető?
A női főszereplőm után adtam magamnak a Lea nevet. Maga a név pedig a tavalyi portugáliai nyaralásom során tetszett meg.

+1. Ha lehetne egy kívánságot, és nem kívánhatnál örök életet, még több kívánságot, akkor, mi lenne az?
Örök egészség!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése