2016. 01. 02.

Interjú Christina Pricharddal

Mi ihlette a mostani történetedet, a Purposet? 

Egy ideig rengeteget hallgattam Justin Bieber-től a Purpose című zenét, és ha úgy vesszük, akkor ez a zene volt a legnagyobb ihletadóm. Igaz, hogy ennek a történetnek az alapötlete már nagyon rég megszületett a fejemben mégis most jutottam el oda, hogy megnyissam a blogot.


Úgy tudom, van még egy blogod, amely egy erős boszorkányról szól! A főszereplődet Holland Roden testesíti meg! Miért pont őt választottad? 

Nem hazudok, ha azt mondom, hogy Holland a példaképem. Amikor szereplőket kerestem a történethez egy percig sem gondolkodtam azon, hogy a főszereplőmet ki alakítsa, egyből őt választottam. Holland, egy gyönyörű lány és Luna az én fejemben pont olyan, mint ő.


Ha te dönthetnél, hogy valamilyen természetfeletti képességgel rendelkezz, mit választanál? 

Szeretnék láthatatlan lenni vagy gondolatolvasó. De ha lehetnék egy természetfeletti lény, akkor biztosan boszorkány szeretnék lenni.


Mit gondolsz? Van valami közös vonás a Purpose és A lány, aki boszorkánynak született című történeted között? 

Azon kívül, hogy én írom mindkettőt, nem találok közös vonást a két történet között.  De talán a két főszereplő belsőleg hasonlít egy kicsit egymásra, de tényleg csak ennyi.


Melyik történeted a kedvenced? Miért? 

A lány, aki boszorkánynak született. Igaz, hogy éppen szünetet tartok, de mivel ez az első komolyabb írásom ezért mindig is ez lesz a kedvencem. Maga az alapötlet, miszerint egy boszorkányról írok, nekem nagyon tetszik így könnyűnek találom a történet írását és éppen ezért is a kedvencem.


Melyik írótól tanultál eddig a legtöbbet? Mit mutatott ő meg neked?

Nem igazán tanultam eddig még írótól, vagyis én nem nagyon vettem észre. Bár biztosan volt és van olyan, amit egy bizonyos írótól „lestem el”, de erre még nem nagyon figyeltem.
Melyik az az idézet, amely legjobban jellemzi a Purposet? 

Nem nagyon szoktam idézetekkel jellemezni a blogjaim, de ez egy picit illik a történethez: Nem felejtjük el, és nem is tagadjuk, hogy sebezhetőek vagyunk, és bármikor újra megsérülhetünk, mégis bízunk.”



A főszereplőid és a te tulajdonságaid között milyen hasonlóságok illetve különbségek figyelhetőek meg? 

Rengeteg hasonlóság és különbség van köztem és a szereplőim között. Talán az egyik hasonlóság az, hogy én is erős vagyok és ők is azok, és hogy tudják, mit akarnak és képesek azért harcolni.



Ha egyetlen mondattal világbékét lehetne teremteni, szerinted, hogy hangzana? 

Ez egy nagyon jó kérdés. Nem tudom, a mostani világban szerintem elég nehéz lenne világbékét teremteni, de ha mégis valaki megpróbálkozna vele, akkor valami nagyon érdekes és hasznos mondattal kellene előállnia. Én igazából csak annyit mondanék: „Elég legyen, teremtsünk világbékét”. 

Christina blogjai ITT és ITT tekinthetőek meg: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése