2016. 11. 01.

Design #45-46, rendezett kép #4

Sziasztok!
Ne haragudjatok, hogy mind így eltűntünk, sajnos a sulikezdés mindegyikünket megviselt egy kicsit. A jó hír, hogy itt az őszi szünet, így részemről egy fokkal nagyobb aktivitást várhattok, erre a hétre legalábbis mindenképpen. Hoztam is néhány rendelést, amikkel már régóta tartoztam. Mint látjátok, ezek még szerkesztések, de ettől függetlenül továbbra sem lehet tőlem egy ideig designt rendelni.

Szuzs - Így neveld a blogodat

Ezen a blogon a designnak csak a terve az én művem. Egyelőre nem valósult meg, de kíváncsian várom, hogy fog kinézni az elképzelésem :)

Faith K. Everett - Naivety
Itt csak a design az én művem, egy meglévő fejléchez készítettem.

Végül pedig egy rendezett képsorozatot hoztam Reasonelll Bittersweet c. blogjára, ami ismerős lehet nektek, hiszen korábban egy designt is készítettem neki (ami sajnos azóta leváltásra került, így egyedül itt találjátok meg, egy képernyőfotó formájában).














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése