2017. 02. 03.

Helyzetjelentés - Jia


     Sziasztok!

 Azta, szinte hihetetlen, hogy ismét blogolhatok. *izgatott vigyor*
Ha esetleg nem tűnt volna fel, az elmúlt fél évben elvesztem, megszűntem, felszívódtam, elcsendesedtem, na, értitek. Elkezdtem párszor a búcsúlevelem pötyögni, de sosem voltam képes befejezni. Egy kis piszkozat maradt, összegyűrve, félredobva, amolyan ,,majd egyszer befejezem'' tudattal a fiókba helyezve.
És most megtaláltam.
Szóval úgy döntöttem, itt az ideje pontot tenni ez a se veled, se nélküled bloggerina életnek, és most hivatalosan is bejelentem a visszatérésem aye.
Szörnyen restellem, amiért ennyit kellett várakozni rám, de higgyétek el, volt rá okom. És mentségemre szóljon, hogy ezúttal minden káros tényezőt eltávolítottam.:D

Továbbá, köszönöm szépen ennek a csodálatos öt nőcikének, akik ekkora türelemmel fordultak felém, és nem tettek ki a csapatból, feltárva előttem a visszatérés lehetőségét.
Keményen fogok dolgozni, és amint lehet, utolérem magam!❤️










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése