2015. 09. 12.

Az új blogom...

Kukutsyn mindenkinek! 
Igen, megint eltűntem, de most végre visszatértem! 
Na, mivel a többi szerkesztőtársam is megosztja veletek az irományukat, ezért gondoltam én is bevetem magam. Igaz, rész még (!!!) nincs, de próbálok minél gyorsabban haladni. Csak az utóbbi időben nekiálltam Design-t is "kreálni", és ez az a tevékenység ami elveszi az időm... (Ami így sincs sok.) 

Egy álom vált valóra - Köszönöm is tehetséges társamnak Szimy-nek, hogy elkészítette nekem a Design-t! :)
Don't let me go - Szintén köszönöm Szimy, a munkáid egyre szebbek, - és szebbek lesznek :) 
(Mellékesen megjegyzem, az utóbbi blog még egy ideig szünetelni fog, hisz elszállt az ihlet.) 

Remélem lesznek itt olyanok, akik velem tartanak, és segítenek az ihletszerzésben, illetve támaszként itt lesznek mint egy inspiráló csapat. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése