2015. 09. 08.

Bemutatkozás - Stephanie P.


Mint a címből is kiderülhetett számotokra, én egy új szerkesztő lennék itt. Biztos vagyok benne, hogy már páran ismertek a Rose Blogmagazin-ról, ha esetleg nem, akkor a Dark című blogomról. Tőlem fejlécet, design átalakítást, kritikát, könyvborítót, rendezett képeket, png és egyéb szerkesztett képet lehet rendelni. Bemutatásképp hoztam pár fejlécet, amit nemrégiben készítettem, viszont megkérnék rá mindenkit, hogy forrással, és egyéb dolgokkal sem vihető!:) Amire még szeretném felhívni a figyelmeteket a rendeléssel kapcsolatban, tüntessétek fel a levélben, melyik blogról rendeltetek.

E-mail címem: ptifanii@gmail.com
Ask.fm - kérdezz!^^



Legfrissebb munkám:) - A kedvetekért készítettem.

Régebbi munkám.

NO.1

NO.2

NO.3

Remélem kedvet kaptatok, és rendeltek majd tőlem is!^^
Xoxo,


Stephanie P.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése