2016. 03. 13.

Design #19 és egy fejléc (azt nem számolom)

Megint én :) Ma aktív voltam, és két rendelést is megcsináltam (na jó, az egyiket még tegnap, csak ma teszem ki)

Ő lenne a fejléc:



Vagyis inkább fejlécek, igen :) A kérés úgy szólt, hogy kékes-lilás színe legyen, és rólam tudni kell, hogy az ilyenek összezavarnak, és végül több hasonló fejléc lesz belőle :D Alexis Greenwood, akinek a fejléc készült, végül a kéket választotta újonnan induló blogjához, a Terrible Timinghoz. Majd nézzetek be hozzá, ha van kedvetek :)

A másik rendelés egy teljes design:


Ezzel a rendeléssel már nagyon rég óta tartozom Panna Virágnak, és nagyon hálás vagyok neki, amiért ilyen sokat várt rám, ahelyett, hogy keresett volna egy gyorsabb designert. Remélem, végül megérte a várakozás :) Az ő blogja, az Őrizz engem is mostanában fog nyílni, én kíváncsi vagyok, mit fog kihozni belőle, mert az ismertető alapján érdekesnek tűnik. Ne felejtsetek el hozzá se benézni! ;)

Hamarosan jövök a többi design rendelésemmel (szám szerint kettővel), valamint egy táblázattal a kritika rendelésekkel kapcsolatban (erről az eggyel korábbi bejegyzésemben már írtam bővebben).

További jó hosszú szünetet mindenkinek, és élvezzétek ki ti is olyan szorgosan, mint én (haha:P)


2 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Szerintem én tartozom hálával a gyönyörű munkádért! Még a szavam is eláll tőle, teljes mértékben megérte várnom!:)
    Még egyszer nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon szívesen csináltam, örülök, hogy elégedett vagy vele :)

      Törlés