2016. 08. 23.

Bejelentés

Sziasztok!

A facebook oldalamra felraktam néhány perccel ezelőtt egy szöveget, amely titeket és a rendelést érinti. Ezt a szöveget másolnám most be ide. Gondoltam azért írom meg inkább ott, mert az olvasók közül valamennyien ott böngészgetnek előszeretettel és, akinek ismerőse vagyok, az előbb értesül a dologról, mintha csak mondjuk hetente jár fel a Szerintem...-re. Szóval ebben a posztban benne van a lényeg, amiről gondoltam, hogy néhány szót ejtek és kérem szépen az említett embereket, hogy jelezzenek vissza, ha igényt tartanak rá. Köszönöm! 




3 megjegyzés:

  1. A legcukibb bloggerina! Köszönöm szépen még egyszer a sok segítséget! <3
    Megéri várnotok, hisz szép és igényes munkát fogtok kapni...jó munkához idő kell! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Omajgad, na erre nem számítottam! Nagyon aranyos vagy, remélem sokra viszi a blogod. Feliratkozó nélkül úgyse maradsz. Már van egy. :D

      Ölel,
      Bella <3

      Törlés
    2. Köszönöm én is remélem. :) Ez így van, amit mellesleg nagyon köszönök! :D

      Puszil,
      Bohi <3

      Törlés