2016. 09. 09.

Egy kis infó

Sziasztok!

Ma két jó hírrel, egy rosszal, valamint egy kritikával érkeztem. Kezdjük a legnyilvánvalóbbal: új a design a blogon. Bár senki sem várta, a szeptember csak ideért, így a korábbi nyárias külső már nem illett ide. Remélem, hogy megfelelőnek találjátok majd ezt is. Hogyha valami problémátok lenne vele (valami elcsúszott, nem olvasható rendesen, stb.), kérlek szóljatok, hogy mihamarabb orvosolni tudjam a problémát.

A következő két hír a rendelésekkel kapcsolatos. A rossz: bizonytalan ideig szünetel a design rendelés nálam. Tudom, már volt ilyen korábban is, hogy időhiányra hivatkozva eltűntem egy időre, azonban itt most más a helyzet: azt hiszem, elment tőle a kedvem. Biztos vagyok benne, hogy egy idő után hiányozni fog, és visszatérek, azonban most ott tartok, hogy az eddigi munkáimnak nagyjából semmi értelme nincs. Hogyha visszanéztek a korábbi rendeléseimre, csupa törölt, vagy fél éve nem látogatott blogot találtok, amik ki tudja, életre kelnek-e valaha. De ez még mindig a jobbik eset, amikor az író lendülete alábbhagyott, és már nem tudta folytatni a történetét, amire olyan lelkesen kért designt. De akkor mit kezdjek azokkal, akik lecserélték a munkámat?
Volt olyan, aki egy hétre rá már más fejlécével villogott.
És olyan is, aki az egészet megváltoztatta.
Mások kritikát kértek róla, amiben jól lehúzták.
Még mások már a huszadikat rendelik tőlem, és ki tudja, elindulnak-e ezek a blogok valaha?
Persze vannak, akik tisztességesek, és a munkám nem volt hiábavaló. Ők az oka annak, hogy eddig csak tűrtem, és amiért nem gondolom véglegesnek ezt az egészet, csupán egy szünetnek. Azt hiszem, most át kell gondolnom, hogy akarom-e még csinálni ezt valaha. (A fennálló rendeléseket természetesen még megcsinálom.)

A jó hír: korábban már fontolgattam, hogy újra elkezdek kritikákat írni, hiszen több mint egy éve ezért hoztam létre ezt a blogot, hogy véleményezhessek másokat. Legutóbb kiválogattam a hosszúra nyúlt listámról azokat a blogokat, amik már nem elérhetőek, vagy már nagyon régóta nem frissítettem. A fennmaradókat tájékoztattam, hogy amennyiben még igényt tartanak a kritkára, jelezzenek vissza. Egyetlen egy negatív visszajelzést kaptam egy befejezett blogról, akinek a szerzője már nem tudná hasznosítani a véleményemet, ezért az eddigi listát törlöm, és ezentúl szabad nálam a kritika rendelés. A limitben már át is írtam, egyelőre öt szabad hely van, használjátok ki őket :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése