2016. 06. 15.

Kritika #15 - Egy másik valóság

Halihó! 
Igen, megint én vagyok, viszont most egy kritikával, az Egy másik valóság című bloghoz. 
Előre is szeretnék elnézést kérni Kovács Petrától, mert nem tőlem kérte a kritikát, és társamtól, Annabelle Lya Pech-től is, mert elhappoltam előle. Ne haragudj, de tudod mennyire imádom ezt a mesét! :) 



ITT! 



Na akkor, vágjunk bele! :) (Bocs, hogy a régi fejlécet állítottam be, de könnyebbnek tűnt a régi megoldás.) 
Kinézet: Most szeretném ezzel kezdeni, mert hát... Csak!
Ha az ember megnyitja a blogot, az első amit meglát; a fejléc. Ha őszinte akarok lenni, azt mondom, az előző design egy hajszálnyival jobban tetszett.
A szürke, enyhén lilás árnyalatú fejléc igazán szép lett, de a kép a két főszereplőről eléggé homályos, és egy idő után elkezdi bántani az ember szemét. A hátteret díszítő képek tetszenek, főleg azért, MERT NEM  'mondvacsinált', a történethez egyáltalán nem kapcsolódó képekből áll össze, tehát ez jó pont. A modulok is jó sorrendben vannak, de ha rám hallgatsz, felcseréled a fülszöveget és a menüt ott legfelül, hogy ne tűnjön úgy, mintha 'oda lenne tömörítve'.
Kivételesen a fülszöveget is ide veszem, ami megint jó pont. Először is; Mert izgalmas, mégsem árul el túl sokat a történetről, és ahelyett, hogy átlagos fanfiction lenne, te tovább fűzöd a történet szálait, ami igazán érdemes munka.

10/8 

Történet: Mivel még csak pár rész van fent, nem lehet túl sokat mondani a történetről.
A helyszín pontos leírása, a szereplők megformálása, és a két főszereplő bemutatása jól megírott, helyesírási hibát nem találtam benne.
Lehet, hogy a történet csak a "Volpina" c. részig fut, de remélem, tovább is olvashatjuk majd ezt a remek történetet!

5/5

Ui: Én is nagy Miraculous fan vagyok! :)


A kritikával nem szándékoztam senkit sem megbántani, 
és ha ez mégis sikerült, sajnálom. 


-SOPHIASTRIPE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése