2016. 07. 08.

#10 Kritika - Neked adnám a véremet


     A kritika építő jellegű, semmilyen szándékos sértegetést nem tartalmaz.



Neked adnám a véremet



Külalak, dizájn

  Vannak, akik több oldalakat képesek írni egy designról, de én nem egy ilyen ember vagyok. Bár a külső valamilyen szinten fontos, engem általában nem befolyásol. A tiedről se tudnék többet mondani... A lényeg megtalálható, habár egy ,,Fejezetek'' menüpontot elviseltem volna. A fejléced nem túl zsúfolt, de megtalálható rajta mindenki, aki egy picit s fontos a történet során. (Ah, IU*-*)
  Ami olvasás közben bezavart, az a két háttér egyszerre mozdulása. Ha tudod hogyan kell, ajánlatos a főhátteret ,,lefixálni'', így a bejegyzésé egyszerűbb, és kevésbé vonja el az ember figyelmét. Ezen kívül, a betűket néha nem láttam a választott háttér miatt, és persze nem nagy dolog kijelölni az adott részt, de egy-két megszakítás elég ahhoz, hogy olvasás közben találj valami mást, amire ráfókuszáljon az agyacskád.


Tartalom, benyomás, vélemény

    A rövid összefoglalód nem tetszett. Szerintem túl sok mindent elárultál, ami egyébként eszméletlen lett volna a történetben. Például Yuri halála. Gondolj bele... Ha szánsz rá néhány fejezetet, hogy később elvehesd az olvasóktól, biztosan megjegyzik őt. De így nem is tudom, Yuri feledésbe merül, sőt egy idő után, mintha Yoonának is csak egy berögzült gondolatává vált volna a barátnője halála.
   Az írástechnikád lenyűgöző. Azt hiszem a hatodik részben volt, amikor képtelen voltam megállni. Yoona gondolatai annyira elragadtak, hogy szinte, már-már kezdtem beleélni magam. Viszonylag sok leíró részt tartalmaznak a fejezeteid, amiket semmiképp ne hanyagolj a jövőben, mert igazán jók! 
Amire mindenképp figyelned kell, az a szóismétlés, és az olyan klisés dolgok, amikből az ember rögtön kiszűri még a következő fejezet végét is. Vigyázz, hogy ne untasd az olvasóid!
Az utolsó dolog, amit megjegyeznék, hogy a képeket nyugodtan hanyagolhatod, mert teljesen fölöslegesek. (Nálam személy szerint a meztelen női alsótest verte ki a biztosítékot, bár lehet, hogy csak én vagyok túl prűd ehhez.)
  Helyesírási hibákat nem találtam, de a párbeszédeknél érdemes figyelni. (Ezt ITT hagyom.) Sok sikert, kitartást, és olvasókat kívánok. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése