2016. 07. 09.

Jia és a feltételek



      Szasztok' emberkék!

  No hát elérkezett az a pillanat, amikor sikerült néhány bloggernek kiborítania, de olyan szinten, hogy mielőtt bármi meggondolatlant tennék, megírom ezt a bejegyzést. A gyengébbek kedvéért.
Természetesen tudatában vagyok olyan dolgoknak, mint például ,,Egy kritikaíró a hibákra kell rámutasson''. Azonban, kérdem én: mi van akkor, ha az illetőnek annyi hibája van, hogy maga a kritikaíró szégyelli mindet belefoglalni néhány oldalba. Igen, volt már rá példa, hogy megírtam egy kritikát a lehető legnyíltabban, a drága író minden hibájával, majd az ifjonc támadásnak titulálta, majd eléggé szemét dolgokat állított, és terjesztett a blogger-világban. Mire jó a névváltoztatás... 
   Egy olyan embernek, aki kritikát ír, ismernie kell a saját, és a társadalom határait. Egy bizonyos szintet túllépni kockázatos, és néha már önmagával szemben is kellemetlen. Magamról tudom, hogy  egy idő után szörnyen fárasztó finomkodni, és kedvesen közölni az illetővel, hogy rengeteget kell még fejlődnie, és nem elég, ha kijavítom a hibát, ugyanis szellemi értékek azok, amiket hiányol a történet.  
   Tehát, eldöntöttem, hogy felállítok néhány apró kitevést, amit nem ártana szem előtt tartani, mielőtt kritikát kérnél tőlem.

  • A helyesírás érje el egy ötödikes szintjét, legalább.
  • Cselekmény. Kérlek. Olyan blogokat tudok csak kritizálni, aminek van valami cselekménye. (És itt nem olyasmire gondoltam, hogy ,,Reggel anya költött, majd öcsivel lementünk reggelizni, és miután a fürdőszoba tükör előtt rendbe szedtem az amúgy is ronda vonásaim, elindultunk abba a gimibe, amibe immáron kilencedik éve tanulok.'' Habár, ha sikerült legalább ennyire összetett mondatot írnod, az már valami.)
  • Ne design, vagy mindenes blog legyen. Mégis mit véleményezzek? A véleményed? Ah, kösz nem.
  • Legyen egy logikai sorrendje a fejezeteknek... Halál komolyan. (Erről is vannak szép emlékeim.)
  • És a legutolsó dolog, nem fogok csak dizájnt véleményezni. Ha nincs történeted, részemről ennyi. Nem vagyok dizájner, pusztán esztétikai véleményem lehet a kinézetről, bocsi.
  Amennyiben úgy gondolod, hogy sikerült a fent említett, szörnyen nagy kéréseknek megfelelned, várom jelentkezésed. Mától ismét aktív vagyok, mivel csappant a várakozó blogok száma.

Jól gondold meg, hogy tőlem szeretnél-e kritikát, mert tényleg a legőszintébb véleményt kapod. További kellemes napszakot, 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése