2016. 05. 01.

Eheti rendelések: design #26-27, könyvborító #5-6, és egy fejléc

Sziasztok!

Ahogy az mostanában már megszokottá vált, így hétvégére meg is kérdeztem az erre a hétre ígért rendelésekkel (+ eggyel, amit csak jövő hétre vállaltam, de sikerült már most megcsinálnom). Lássuk először a designokat!


Ez a design Horváth Judit Élj, mintha nem lenne holnap című blogjára készült. Az oldalfejlécekben még nem vagyok túl gyakorlott, eddig nem sokan kértek tőlem (inkább a png a népszerű, legalábbis azok körében, akik eddig rendeltek tőlem.) Azért remélem nem lett olyan rossz :)

Ugyanehhez a bloghoz készítettem egy könyborítót is:


A következő design Pap Eszter Yo te amo a ti című blogjára készült. (Ami bevallom, fogalmam sincs, mit jelent, de jól hangzik.) 


Ehhez a bloghoz szintén készült könyvborító:


Végül pedig egy fejléccel is elkészültem, ami még a blogra nem került ki, de a rendelő már rábólintott:


A fejléc egyébként Becca M Gyűlölet & Szerelem című blogjára készült, ami egy újabb Elena + Kol Vámpírnaplók/Originals fanfiction. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem egyszere szimpatikusabb ez a páros. Újabban még Elenát is elkezdtem hiányolni a Vámpírnaplókból, pedig sosem kedveltem őt különösebben. De nélküle valahogy nem igazi a sorozat... Szerintetek?

Hamarosan jövök még egy designnal, ami már kész van, csak a rendelő válaszára várok, hogy tetszik-e neki :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése