2016. 05. 04.

Új? Új. - Annabelle


Sziasztok!

Nos, szerintem már sejtitek miről is van szó. Igen, új szerkesztő vagyok a blogon, aminek el sem tudjátok hinni, mennyire örülök. *-* Egyszerűen wahh. Na mindegy. Néhányan lehet már, hogy ismertek a Paparazzi Blog Design-ről, amit szintén imádok. Mellesleg a blogon főként kritikaírással fogok foglalkozni, aztán ki tudja még, mi lesz a jövőben. Aztán legyen annyi elég is, hogy mindenem az írás - lehet, hogy már találkoztatok a blogommal is, ami még teljesen üres, viszont hamarosan felkerül a Prológus szerűség -, szóval a kritikáimba mindent beleadok, amit csak tudok Tőlem tényleg csak olyanok rendeljenek kritikát, akik bírják a gyűrődést. Bevallom, a Paparazzi-n még a régebbi kritikám van fent, viszont mára átváltottam arra, hogy elegem lett minden tutyi kinézetű blogból, és nem az, hogy kifikázom őket a kritikában, hanem próbálok nekik segíteni, egy hátsó löketet adni és ha ez sikerül, akkor nagyon örülök magamnak. Azt tudni kell rólam, hogy azokat a blogokat, amiket kritizáltam, rendszeresen figyelem, mind történetileg és kinézetileg is. Szóval vigyázat világ, beindulok. Amúgy ha rendeltek kritikát, azt mindenképp írjátok meg, hogy teljes, vagy csak fél (vagy történet vagy kinézet) kritikát kértek-e. Szerintem mára ennyi lesz belőlem, várom a rendeléseitek sok szeretettel. Ne féljetek, nem harapok. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése