2016. 05. 29.

Lemaradt rendelések

Sziasztok!
Bizonyára észrevettétek, hogy néhány rendelés még mindig ott van a limitben, pedig már két héttel ezelőttre ígértem őket. Jelentem, készülnek, jelenleg mindkettőnél válaszra várok, ezért nem tettem ki őket.
Időközben mégis becsúszott két rendelés, amiket még korábban csináltam, csak annyira el voltam havazva, hogy elfelejtettem kitenni őket. :D


Ez a design drága szerkesztőtársam, Jia Wood blogjára készült, mindenképp nézzetek be, ha van egy kis időtök. :)


Ez a fejléc pedig Pörge Zsani blogjára készült, de egyelőre még csak itt látható, hamarosan azonban a blogjára is ki fog kerülni. A blogot ITT elérhetitek.

Emellett készítettem két elvihető fejlécet is. Szokás szerint kérés alapján, változtatható címmel vihetitek :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése