2016. 05. 01.

Kritika #13 - Angyalok szárnyán


Pedig hányszor nekifutottam már ennek a kritikának is. 
Először is, már az egyik szerkesztőtársam megírta a kritikát az említett bloghoz, de sebaj. 
Én leszek a következő! :) 



 Kinézet: Kezdjük a fejléccel. Igazán szép munka, és figyelemreméltó. A színek gyönyörűen harmonizálnak, a képek érdekesek, gratulálok a készítőnek. A Design nagyon szépen kódolt, és rendezett, ami pedig nem kerülhette el a figyelmem az, hogy a kódok innen származnak, ezért köszönöm, hogy feltüntetted. Különösebb hibát pedig nem találok benne, körülbelül annyi, hogy rendezd a modulokat, kerüljön följebb a "Bejedzés" menüpont. 
10/10

 Történet: Mivel ezen a blogon különböző történetek futnak, lehetetlenség lenne egy kalap alá venni az összeset, rövid novellák tárháza. Helyesírási hibák után kutattam, de nem igazán találtam, szóval gratulálok. A megfogalmazás igényes, igaz, a részek nem túl gyakran jönnek, de az az igazi blog, amibe nem fullad bele mármint az olvasásba az olvasó.
5/4

 Igényesség: Összevetve, a Design igazán szép munka, a fejléc szintén, a részek megírásában pedig nem találtam különösebb  hibát.

 Összegzés: 20/19

A kritikával nem szándékoztam senkit sem megbántani.



  

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm. :D Igazából nem tudom mit mondják, mert nincs rossz dolog, amire válaszolnom kéne. Köszi. ;)

    VálaszTörlés