2015. 08. 12.

Design #7

Na itt is vagyok hullafáradtan, és kivételesen hétvégén. Még régebben elkészültem ezzel a designnal, de csak most kaptam visszajelzést, hogy megfelelő. Ti mit gondoltok róla? :)

Emellett feltűnt, hogy mostanában elég gyorsna betelik a design limitem, aminek persze nagyon örülök, de ti már kevésbé. Volt, aki megkérdezte, ilyenkor is rendelhet-e, amire a legtöbb design blogon egy határozott NEM szokott lenni a válasz, én azonban módosítok ezen a szokáson: ilyenkor is nyugodtan megírhatjátok az emailt, a különbség csak annyi, hogy vegyétek figyelembe, hogy többen is vannak előttetek, ezért várnotok kell, így a türelmetlen leveleket, hogy "mikor lesz már kész?" nem fogom figyelembe venni.

Ez egyébként eddig szinte minden rendelésemnél előfordult, egytől egyig mind megkérdezték, hogy mikor leszek kész vele. Azt hiszem, ideje erre átfogóan, minden rendelőre vonatkozóan válaszolni:

A sok szerencséssel ellentétben, akik nyáron csak pihennek, én minden hétköznap dolgozom (napi 10 órában), így csak hétvégén van időm szerkeszteni. Éppen ezért aki hét elején küldi az emailt, valószínűleg azon a hétvégén kapja meg, aki a hét második felében, annak előfordulhat, hogy a következő hétvégére csúszik a rendelése. Sajnálom, hogyha nem tartjátok elég gyorsnak, de nekem ez a legtöbb, amit meg tudok tenni értetek. Minden rendelést alaposan végiggondolok, hogy lenne a legjobb, hogy illene a leginkább a történetetekhez, megtervezem, és előfordul, hogy egy egész napot eltöltök kódolással, hogy úgy nézzen ki, ahogy akarom (vagy akarjátok). Megértéseteket köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése