2015. 08. 27.

Röpke bejegyzés

Sziasztok! 

Készült egy design a napokban, és mivel az öt levél közül, ami aznap jött, az volt az első, úgy gondoltam, elkészítem. Persze ez ne zavarjon meg titeket, hiszen továbbra is szünetelek, tehát nem lehet rendelni tőlem semmilyen formában. Igyekszem, minél előbb megcsinálni a rendeléseket, és a többit, csak így augusztus végére minden össze jött, és fáradtabb (???) vagyok a kelleténél. Azért sem állalom el az elkövetkezendő - szünet alatti - rendeléseket, mivel nem készíteném el őket időben, én pedig szeretnék jó benyomást kelteni, így nem traktálnám magamat még ezzel is. Szóval nem vagyok aktív rendelés terén, szünet van: kérlek, olvassátok ezt el, mert elég gázos szitu visszautasítani egy - egyébként - kedves rendelőmet. Kínos helyzetbe kerülök, mivel nem tudom, hogy
a. most elolvasta a bejegyzést, vagy mi van? 
b. elolvasta a bejegyzést, és csak azért is rendel?
c. azt se tudja, miről van szó?

Szóval ne rendeljetek. 

Azonban fájdalomdíjként hoztam az elkészült design mellett még egy vihető fejlécet. Kérlek, írjátok meg, ha kéne, és tegyétek ki a nevemet, mint készítő felhasználás esetén. Ezt előre is megköszönném! 


Írjatok, ha tetszik a fejléc, vagy ha nem, kíváncsi vagyok a
véleményetekre. Ezen kívül pedig a chatben nyugodtan írhat-
játok, hogy milyen színvilágú vihető fejlécet szeretnétek, mert
elég nehéz kitalálni, hogy kinek, melyik szín tetszik. De az 
árnyalat is tökéletesen megfelel. Persze, nem muszáj, csak úgy
több olyan fejléc is születne, amelyek nektek is tetszenek. 

2 megjegyzés:

  1. Szia, ha nem baj akkor én vinném a fejlécet és kiírom hogy te készítetted..:) Köszi..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben,viheted, de kérném a blogod linkjét. :)))

      Törlés