2015. 08. 15.

Kérdezz-felelek #3 - Sayaa Badrick

Író: Sayaa Badrick
Cím: A béke kulcsai - Bűvös vizeken
Link: xxx

1. Mikor határoztad el, hogy erről fogsz írni? És mi ihletett benne? 
Az, hogy négy lányról akarok írni egy kitalált világban, az már meg volt. Aztán egyszer olvastam egy Nora Roberts könyvet, amiben ládához kellett kulcsot keresni. Ezt az elemet innen emeltem át, ez nem titok, hogy ez inspirált, de ezen kívül minden a saját agyam szüleménye. 

2. A családod tudja, hogy a gyermekük egy igazi kis írópalánta? Hogy viszonyulnak ehhez? 
Az édesanyám tudja, hogy írok, és hogy komoly céljaim vannak vele, és ő száz százalékosan támogat ebben. Most jutottam el odáig, hogy megmutassam neki a blogom, kíváncsi vagyok a véleményére. 

3. Ha történetedben bárkinek a szerepébe belebújhatnál, ki lenne az? Miért?
Mivel majd igyekszem mindegyik szereplő bőrébe belebújni, így azt hiszem mindenkiébe. Akinek az élete a legközelebb áll hozzám, az talán Ailin, de nem tudom. Majd ha már ott tartok, hogy megírtam mindegyik évadot, akkor már biztosan meg tudom mondani, kiét volt a legjobb írni. 

4. Gyakran jelentkezel versenyekre? Ha igen, általában milyen helyezéseket érsz el? 
Igen, amelyikre lehet, jelentkezem. Mivel több kategóriában is szoktam jelentkezni, így általában az egyikben érek el helyezést. De mivel senkinek sem egyforma az ízlése, így eléggé változatos helyezések szoktak ezek lenni. Persze volt már, hogy nem értem el helyezést, de nem szomorodtam el, ez nem az én versenyem volt. 

5. Melyik idézet írja le legjobban a történeted? 
Hmmm, jó kérdés. Ezen még nem gondolkodtam, ezért kicsit keresgéltem a neten. Aztán persze találtam egy tökéleteset:
Elvégre, aki engedelmeskedik neki, azt vezeti a végzet, aki meg el akar futni előle, azt vonszolja.
(Ez egyébként az egyik kedvenc íróm tollából származik: Leslie L. Lawrence-től.)

6. Melyik zene illik legjobban a történetedhez? 
Érdekes kérdés. Talán a Kincses Bolygó zenéje. Magyarul nem tudom, van-e címe, de angolul: 
I’m still here. Én imádom, mindig megihlet. 

7. A bloggerek közül kikkel vagy igazán jóban? Eléggé támogatnak téged? 
Mivel benne vagyok egy blogdesignban, így a többi szerkesztővel nagyon jó a kapcsolatom.Valamint mostanában nagyon sokat beszélgetek: Barbara Rikki Cartlanddal. Nagyon rendes lány, én teljes mértékben támogatom őt, és ő is engem. 

8. Szerinted mi a jó történet titka? 
Egyediség. Történet és írásmód szempontjából is nagyon fontos számomra, hogy egyedi legyen. Az nem baj, ha egy film/könyv/klipp bármi megihlet és felhasználod. Egészen addig, míg abból valami teljesen egyedit tudsz alkotni. Valamint legyen különleges a stílusod. Ez mindenkinek más, és ez jobb is így, szerintem senki ne akarjon más írására hajazni, akkor odavesz a személyes varázs.

9. Gondolkodtál már azon, hogy kiadasd ezt a művet a későbbiekben? 
Őszintén szólva, igen, gondolkodtam rajta, de akkor úgy érzem át kellene írnom. Ezt amúgy is blogra szántam, szerintem ott is marad, de nagyon közel áll hozzám  máris ez a történet. Szeretnék 
könyvet kiadni, de szerintem ez nem az a történet lesz. 

10. Mi ihletett a bloggernevedben? Mihez fűzhető? 
Hűha, még nagyon régen, több mint 5 éve regisztráltam egy AFS nevű oldalra. Ott kellett ugye felhasználónév, és akkor a Sayaat választottam, mert a legelső történetem főszereplőjét így hívták 
(Csak egy a betűvel. De kettővel írtam a sajátom, szerintem így jobban néz ki xD). Egyébként már az a történet elveszett, letöröltem, és a gépemről is elveszett. A Badrick szintén egy AFS-es történetből 
jött, a főszereplő lányt Alyson Badricknek hívták, és elég sikeresnek számított. Így kombináltam a 
kettőt, így lett Sayaa Badrick. 

+1. Ha lehetne egy kívánságot, és nem kívánhatnál örök életet, még több kívánságot, akkor, mi lenne az?
Ezen mindig elgondolkodom. Nem is tudom. Talán az, hogy rendben alakuljon az életem. Vagy hogy egészségben éljenek a szeretteim. Kéne valami jó, ami a kettőt kombinálja. :D Ha viszont saját magamnak kéne valamit kívánnom, amolyan önös érdekből, akkor azt szeretném, hogy kiadjak egy könyvet. Nem muszáj a leghíresebb kiadónál, csak szeretném a kezembe fogni a saját művem és azt mondani: Igen, ezt én alkottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése