2016. 04. 06.

#2 Kritika - Országok viadala

     Üdvözlet!
Ezúttal egy újabb kritikát hoztam mi mást, amit Maja Tankwall kért. Igyekeztem gyorsan végezni, de mivel hárman vagytok, nem volt egyszerű dolgom. Remélem elégedett leszel a kritikával, és segíthetek is ezáltal. 



 Fontos megjegyeznem, hogy a kritika nem bántó jellegű, és semmilyen lehúzásos szándékkal nem rendelkezik. 









 
        Külső

   Nekem valamiért ez a sablon sosem volt szimpatikus, így önmagában legalábbis biztos nem. A sárga színnel semmi gondom nincs, viszont egyáltalán nem adja át a blog hangulatát. Gondolj bele, emberekkel öletnek embereket ... valamiért nem épp ez a csini pillangós(?) háttér kellene egy világtérkép mellé. A hangsúlyokat nevetségessé teszi a sablon. Azt ajánlom kérjetek meg egy olyan embert, aki ért ehhez. Rengeteg blog van, ami designkészítéssel foglalkozik (lásd: ahol most jársz).
  Azt a kék szövegdobozt meg onnan a modulok közül nyugodtan eltüntetheted, ugyanis nagyon ronda, és semmi hasznosat nem közöl. Az adatokhoz bepötyögöd, és kész.



         Belső

 Hárman vagytok, és ha jól emlékszem, azt mondtad, mindhármat olvassam el, ezért úgy gondoltam, külön is fogom ,,kritizálni'' az írásokat. Szóval, Isabel ...
Dorothy, egy fantasztikus karaktert kaptál, akivel sikerült teljesen azonosulnod. Ehhez gratulálnom kell, ugyanis ritka képesség.
Azonban még mindig van hová fejlődnöd. Tetszik, hogy van egy stílusod, egy tempód, és gondolataid. Nem tudom, átolvasod-e ,,kiadás'' előtt a fejezetet, de néhol logikai és\vagy nyelvtani hibák is feltűnnek, anélkül, hogy keresném őket.
    ,,Hogy megmentsem a húgomat bármire képes vagyok.'' ->  Bármire képes vagyok, hogy megmentsem a húgom. \ Azért, hogy megmentsem a húgom, bármire képes vagyok.
    ,,Bár, az önkéntjelentkezést, betiltották, de ez engem nem érdekel.'' -> *önként jelentkezést ; Bár az önként jelentkezést betiltották, engem nem érdekel. \ Az önként jelentkezést  betiltották, de az engem nem érdekel.
A lényeg, hogy egyszer-kétszer mindenképp fuss át rajta bármennyire is fáradt vagy. Sokkal jobban átlátod, ha te magad is végigolvasod.
     Ezen kívül találtam néhány helyesírási hibát, de azok nem vészesek; valamint szóismétlés... nagyon figyelj oda rá, mert hosszútávon szörnyen elborzasztó tud lenni. Mivel az íráshoz van tehetséged, és a nyelvtan okoz némi problémát, számodra jó megoldás lenne egy béta.
  Remélem segíthettem e néhány sorral, és csak így tovább!

  A következő karakter Cristina, akit Lili testesít meg.
Nem rossz ötlet ez a modell-szál, de nem tartod egy picit valószínűtlennek a helyzetet? Egy szegény lány, aki modell, és kisorsolják. Nincs szerződése, hogy a cégnek kötelessége felmentetni őt az ilyen ,,szolgálatok'' alól? Nekem ez ugrott be először...  ( Mellesleg, hidd el, hogy egy olasz modell fizetése simán kihúzná a családját a retekből. )
Az első részben díjaztam a humort, és a fordulatos jeleneteket. Tényleg nagyon jól megoldottad! Amint észrevettem, a kommenteket elolvastad, és részről-részre jobban figyeltél a hibáidra. Határozott fejlődés mutatkozott az elsőtől a harmadik részig. Néhány helyen ugyan találtam helyesírási hibákat, de már fentebb is említettem a bétát, vagy ha nem szimpatizáltok ezzel a megoldással, akkor mindenképp szótár.
Sok sikert a továbbiakban!

Máricsúj Arabella személyisége közel áll az eszméimhez. Cute but psycho...  Látszik, hogy te is sokat dolgoztál a karaktered kidolgozásán. Bár néhol találtam buktatókat, sikerült nagyon komplex  részeket írnod. Hosszú, jól megírott, és összetett részeket. Helyesírási hibákat nálad is találtam, de hát ki ne hibázna? A lényeg, hogy tanulj belőlük.
     Amint láttátok, nem volt annyira kritika beütésű a bejegyzésem. Igyekeztem visszafogni magam, és inkább a fejlődésre fókuszálni, nem a piti hibácskákra.  Hiába keresek hibát ott, ahol nincs... 
   Mindhármótoknak ajánlom, hogy fontolgassátok a béta-dolgot, illetve keressetek egy igazán jó designert (itt is találtok ám:>). Az alapsztoritok nem rossz, csak így, ezen a vonalon haladjatok.  Figyeljetek az összetett mondatokra, és ha valamiben nem vagytok biztosak, nézzetek utána. A lényeg, hogy csináljátok, és idő közben rengeteget tanulhattok. Emellett olvassatok könyveket, más blogokat, cikkeket, és igyekezzetek minél választékosabban fogalmazni.
Sok sikert! xx































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése