2016. 04. 26.

Design #25 és könyvborító #4

Sziasztok!

Már tegnap elkészültem reasonelll sticthen rendelésével, de már túl késő volt, így végül mára halasztottam, hogy megmutassam nektek is.


A blog címe Bittersweet, és ez volt az első olyan rendelésem, ahol minden információt megkaptam, kivéve a színt. Na, hát nálam ez úgy nézett ki, hogy kipróbáltam vagy ötven félét, ebből végül 21 maradt nyerő, amikkel nem szégyelltem sokkolni szegény reasonelllt. Ő végül a fenti színt választotta, de azért szerintem a többi is érdemel annyit, hogy kitegyem őket, még ha csak így kicsiben is :)


Ugyanehhez a bloghoz készítettem egy könyvborítót is:


Remélem, a borítóval és a designnal meghoztam a kedveteket, és benéztek majd reasonelll blogjára. Az ismertető alapján szerintem egy rendkívül izgalmas történettel lesz dolgunk :)




2 megjegyzés:

  1. Kedves Szimy!
    Itt is nagyon szépen köszönöm a fáradozásodat, és ezt a csodálatos designt. A beharangozóról már nem is beszélve. :) <3
    Luv, RS

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt fáradság, szívesen csináltam :) A blog indulását pedig tényleg kíváncsian várom, tehát igyekezz vele :D

      Törlés