2016. 04. 17.

Design #24

Sziasztok!
Bár úgy terveztem, csak jövő hétvégén hozom a következő rendelést, végül sikerült egy kis időt szakítanom rá (komolyan, én már mindent kitalálok, csak tanulnom ne kelljen), így itt is vagyok Varga Nikolett Es mi pasion című blogjának designjával. Újabb Violetta fanfiction, újabban egészen megbarátkoztam velük. Még az is lehet, hogy elkezdem nézni a sorozatot. Ha másért nem, a fejlécen szereplő srácért megérné. Hmm.


Valamint a rendelés egy időre újra szünetel nálam, ugyanis megtelt az 5 fős limitem, és mivel nem szeretnélek nagyon megvárakoztatni titeket, addig nem vállalok újat, amíg be nem hoztam az elmaradásom. De semmi vész, igyekszem tartani a 2-3 design/hét tempót, így előreláthatólag május elejére újra szabad leszek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése