2016. 04. 15.

Design #23, könyvborító #2, fejléc #valamennyi

Halihó :)
Újabb hétvége, újabb rendelések. Huhh, el sem hiszem, hogy megint eltelt egy hét, mindjárt itt a vizsgaidőszak (ami nekem tömény szenvedést, nektek meg megkönnyebbülést jelent, mert pár hétre megszabadultok tőlem ^^).

Ma, ahogy a címből is látszik, több mindent is hoztam. Pap Eszter Vámpírnaplók kicsit másképp fanfiction blogjához készítettem egy designt:


és egy könyvborítót:


Mivel az utóbbin található fülszöveg, nem is részletezném, miről szól a történet, de akik szeretik Elenát és Kolt (pláne együtt), azoknak bátran ajánlom. Szerintem nagyon érdekes páros, kíváncsi vagyok, hogy fog alakulni a kapcsolatuk a továbbiakban.

A másik rendelésem egy fejléc Gáspár Fedóra Mese című blogjára, ami egy komor hangulatú Harry Styles fanfiction lesz. A rajongóknak kötelező!


Ma valahogy ilyenen fekete-fehér napom volt rendelések terén, amit nem is bántam, mert a sok színes után már vártam, mikor kér valaki ilyet. Hát, most kaptam kettőt/hármat is :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése