2015. 07. 21.

Egy új szerkesztő csapatban



Kukutsyn drágák!

A cím mindent elárul. Én vagyok az "új lány" a mi kis dinamikus triónkban.
A nevem Sophia Stripe és nagyon boldog vagyok, hogy végre egy Desing blog tagja lehetek.

Egy rövid bemutatkozás:
 Lassan öt éve, hogy tollat vettem a kezembe, és elkezdtem írni az első történetemet. Az osztálytársaim furcsán néztek rám, én voltam az a különc lány, aki mindig a kis kapcsos füzetét bújja. Sosem érdekelt a véleményük, hisz én mindig is az irodalom megszállottja voltam.
Kilenc évesen adtam ki kezemből az első munkám, egy iskolai fogalmazás keretében. A tanárom teljesen el volt ájulva, valamit megláthatott bennem. Óriási dicséretet kaptam érte, és természetesen abban a pillanatban vállt életem elengedhetetlen részévé az alkotás és költészet.
Több blogom is van, köztük az Egy álom vált valóra ami hamarosan megnyitja kapuit.

Remélem sok megrendelést kapok majd, és minden egyes drága Olvasóval jó viszonyban leszek.
Hamarosan én is munkához látok, na akkor kezdődik igazán a buli.
Elnézést ezért a rövid bemutatkozásért, de kissé szorított az idő írás közben. (Más néven; Türelmetlen tesók)

Bye:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése