2015. 07. 23.

Kritika #9 - Boldogan amíg...


Író: Floppy Blue 
Blog: ITT!


A kritika építő jellegű, nem szándékozok vele senki se megbántani. 


1. A történet
Ismét egy egyedi sztori. A fülszöveget olvasva, elsőre azt hinné az ember, hogy ez egy tök átlagos blog. De ha az ember elkezdi olvasni a részeket, szépen, - lassan kialakul egyfajta vélemény, miszerint ez mégsem sablonos. Többet nagyon nem tudok mondani, hisz 10 fejezetet nem tudok az ujjamból kirázni.

10/9

2.  Egy kicsit a kinézet (Mivel nem igazán számít, ezért nem fogom különösebben részletezni.) 
A modulok rendben vannak, de nekem a fejléc (Ami mellesleg egész jó) túl sötét a Főháttérhez. Ha szeretnéd, mi szívesen készítünk neked egyet. :) 

5/4 
 
3. Igényesség!
Találtam helyesírási hibákat, amiket minél hamarabb ki kell javítani. A (...) után nagy betűvel kell kezdeni, hisz ott a beszélő személy, lezárta az előző mondatot.
Használj kevesebb vesszőt, itt például; Persze, fáj, ami történt, fáj, hogy kórházban van, de attól, hogy nem beszélünk róla nem lesz semmi elfelejtve! (Amit dőlt betűvel írtam, ott kicsit sok a fölösleges vessző.) Velem is volt ilyen, de egy idő után jobbnak láttam megfogadni a tanácsot, és most már teljesen rendben vagyok az ilyen kisebb - nagyobb bakikkal. 

10/7



 
Remélem nem találtad sértőnek a szavaimat,


 igyekeztem kedvesen és normálisan megfogalmazni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése