2015. 07. 23.

Kritika #5 - Warrior flock

Író: Annie Y.
Blog: ITT! 


 A kritika építő jellegű, nem szándékozok vele senki se megbántani. 

1. A történet 
Nagyon érdekes, nincs kétség afelől, hogy ez egy egyedi sztori. A lány vérfarkas, és ezt nem tudja magáról. Felkelti az ember kíváncsiságát, ha elolvassa a Fülszöveget. Csak egy kérésem lenne, nagyobb betűvel írd, mert eléggé aprócskák :) De lehet, hogy már vak is vagyok, ami persze egyéni probléma. 
Nekem enyhe Wolf Blood beütése van, a tizenöt éves Farkassá vált lány miatt. De, kétség sincs afelől, hogy ez sokkal jobb, mint Maddy és Rhydian szerelmi története. 
Van benne esemény, és már kíváncsian várom, hogy Destiny története meddig fajul... :) 

10/9

2. Egy kicsit a kinézet (Mivel nem igazán számít, ezért nem fogom különösebben részletezni.) 
Na, ez nagyon tetszik! A sárga és fekete nagyon jól harmonizál, és valamiért nekem ez nagyon passzol a blog eredeti témájához is. 
A modulok hibátlanok, nem találtam bennük semmi kifogásolhatót, körülbelül csak annyi, hogy ha meg tudod oldani, akkor a Fülszöveg betűtípusa legyen nagyobb. 

5/5 

3.  Igényesség!
Két rész alapján nem igazán lehet maradandó véleményt alkotni, de megpróbálom. 
Párbeszédnél, használj kevesebb felkiáltójelet :) (2. részben, telefonos beszélgetés) 
Nem találtam semmi elírást, szóval nagyon ügyesen fogalmaztad meg. 

10/9

 Remélem nem találtad sértőnek a szavaimat, igyekeztem kedvesen fogalmazni.
 

1 megjegyzés:

  1. Dárga Sophia!
    Nagyon szépen köszönöm a kritikát! Sajnos a fülszöveg betűmétertén nem tudok változtatni, mivel nem én szerkesztettem a kódot, és nem vagyok valami kód zseni, de azért megpróbálom, hátha sikerül! :)
    Még egyszer nagyon szépen köszönöm a kritikádat! :)

    xx
    Annie Y.

    VálaszTörlés