2015. 07. 22.

Kritika #2 - Nyár a szemeidben



Író:
Blog: ITT


A kritika építő jellegű, nem szándékozok vele senki se megbántani. 


1. A történet 
Amit nem hagyhatok szó nélkül, az a Háttértörténet. Szerintem nagyon is jó ötlet, gratulálok hozzá. 
A moduloknál a Prológus lehetne hosszabb, hisz semmit se tudok kicsipegetni belőle, ami az olvasókra nézve jó, csak a kritika író szerencsétlenkedik vele. :) 
Szóval, a Trailer alapján tájékozódok majd. 
Cézium - Ritka név, nagyon ötletes. Mint az előző rendelőnél, a Boróka. 
Egy tipikus Nyári szerelmes történet, amit igazán feldob az a különös csavar, hogy egy Titok miatt megváltozik minden. Engem igazán vonzanak ezek a dolgok, hisz a titkokat mindenki szereti. 
Szavaztam én is a bal oldali modulokban, és egyértelmű, rátapadt az ujjam az "Egyedi" feliratú gombra. 

,,Nem tudom, hogy ki vagy. Nem tudom honnan ismerlek, csak azt, hogy ott van a nyár a szemeidben." 

10/9 
(Nyolc részt nem tudok ilyen hamar végigolvasni, ez az egy pont a Prológus, ami mondhatna többet is. De ez, nem nagy dunszt, csak így tovább.)

2. Egy kicsit a kinézet (Mivel nem igazán számít, ezért nem fogom különösebben részletezni.) 
Hát, a fejléc nem valami nagy munka, és a helyzet az, hogy az ember a Fejléc alapján ítéli meg az egész blogot. Tudod, ez olyan sablonos hülyeség, mint az a jó tanács, hogy "Ne a borító alapján ítéld a könyvet!" 
Szerintem a Chat, vagy a Menüpontok modulja kerülhetne feljebb, mint a "Jó ötletnek találod a háttértörténetet?" 
Ha szeretnéd, rendelhetsz tőlünk teljes Design-t, hisz drága szerkesztőtársam, Szimy borzasztó tehetséges lány, és nagyon szép Design-t tud összehozni :) 

5/4 (Ez még jó, csak a modulokat kell kézre esőbb rend szerint szervezni és egy jó Designt összehozni) 

3. Igényesség!   
Nyakat fogok törni a helyesírás miatt... De az NEM te leszel! Nem találtam benne hibát, vagy csak nem szúrt szemet.  A mondatvégi írásjelek tökéletesek, nekem Cézium nyugodtságát tükrözik, még akkor is ha az anyja felkiáltójel tengereket köp. :) Tetszik, hogy Cézium gondolatai ilyen mélyen hatolnak, és ha még nagyobb benyomást szeretnél tenni, akkor próbálj meg mélyebbre hatolni. Ez alatt azt értem, hogy mivel ő egy kifinomult lány, történhetne vele több különösebb dolog, hogy az olvasók még jobban átérezhessék Cézium gondolatmenetét. 

10/10* 

                
Remélem nem találtad sértőnek a szavaimat, igyekeztem kedvesen fogalmazni.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése