2015. 07. 23.

Kritika #7 - 12 levels of hell, I the Soldier, Wolf of Lion's


Író: Júlia Győri 
Blog: ITT!


Remélem nem haragszol meg, ha a három blogodat egybe veszem :) 🔃
 A kritika építő jellegű, nem szándékozok vele senki se megbántani. 


1. A történet: 
 12 levels of hell: Na, akkor véleményezzük a Prológust, hisz még csak az van fent :) Hú. Elolvastam, és ez egy egyedi és felettébb érdekes sztori! Engem felcsigázott, tetszik az, hogy a fő témája az elmúlás (die) és a halálon túli világ varázsa. A Pokol 12 szintje... Ha jobban belevetem magam a sztoriba, igazi spolierező leszek, szóval lakatot teszek a számra, és GRATULÁLOK hozzá :) ✔️
 I, the Soldier: A történetet nem igazán tudom elolvasni, hisz vagy az én gépem képernyője kicsi, vagy nem fér ki a Sablon bal oldali fele. A részeket elolvastam, és eltekintve a Bosszúállók témától (amivel semmi bajom) ez egy jó történet. ✔️
Wolf of Lion's: A Fülszöveg alapján, ez a blog is érdekesnek tűnik. Ez a "rabszolga" stílus nagyon közel áll hozzám, hisz amikor még kisgyerek voltam, sokat néztem az Egyiptom Hercegét, amit egyszerűen imádtam. Csak így tovább, hiszem, hogy egy jól megmaradó sztorit fogsz belőle összehozni. ✔️
  
10/10* (Külön - külön is tíz pontos lenne mind a három blog)

 

2. Egy kicsit a kinézet (Mivel nem igazán számít, ezért nem fogom különösebben részletezni.) 
 12 levels of hell: A fejléc nagyon tetszik, szerintem szép lett, és az a lány a kép közepén teszi még érdekesebbé. A modulokkal semmi baj, minden a helyén van, és az is egy jó pont, hogy az oldal teletején vannak a modulok. 
I, the Soldier: Saját munka, esetleg a DeviantArt varázsa? Őszintén nem is érdekel, hisz egy sablonnál már az sokat jelent, hogy a két történet címe megegyezik. A fejléc része kicsit homályos, és maga az egész Sablon, alig fér ki a blogra. Mondjuk ha kicsit levennél a Jobb oldal szélességéből, és adnál a Bal oldalhoz, pont ugyanolyan rálátás lenne a két oldalra, mint külön - külön. Az én gépemen, a Bal oldali modulokat nem látni rendesen. A fejlécen lévő férfi arcát se látom igazán, és magához a Fülszöveghez se érek hozzá.
Ui: Ha a te képernyődön nem így adja be, akkor ezt ne vedd figyelembe :)
Wolf of Lion's: Na, most szóhoz se jutok! Szerintem mind közül, ez a kinézet tetszik a legjobban. A lány a fejlécen gyönyörű, nagyon régóta keresem, de a nevét persze sose tudom meg :) A modulok rendben vannak, igaz itt se látom a Bal oldali dolgokat, de sebaj. A színek jól harmonizálnak, nincs semmi DE. :)

5/4

3. Igényesség!  
12 levels of hell: A Prológusban nem találtam hibát, többet nem is tudok írni.  
 I, the Soldier: Nem találtam hibát, mint a többi író te még a vesszőkkel se vagy gondba, szóval röviden: Rendben vagyunk :)
Wolf of Lion's: Nem találtam semmi elírást, de itt sokkal több a vessző, mint az előző két blognál. Csak annyi, hogy próbálj meg kevesebbet használni, hisz tudod, ez eléggé fontos.

 10/9 

 Remélem nem találtad sértőnek a szavaimat,
 igyekeztem kedvesen fogalmazni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése